Decoupage krok po kroku

Co prawda kurs ten jest także na stronie mojej galerii, ale chciałabym wszystkie samouczki krok po kroku zebrać w jednym miejscu, stąd przypomnienie.

Poniżej kurs podstawowy na przykładzie butelki.

Podstawowy kurs decoupage krok po kroku

Na zdjęciach pokazano poszczczególne etapy tworzenia przedmiotu techniką decoupage.

Etap1

etap 1

 Etap2

etap 2

 Etap3

etap 3

Etap4

etap 4

Etap 5

etap 1

Etap6

etap 6

Etap7

etap 7

 Etap8

etap 8

Etap I: Malowanie farbą podkładową, zwiększającą przyczepność podłoża.

Etap II: Malowanie butelki farbą akrylową na kolor docelowy.

Etap III: Cieniowanie tła butelki kolorowymi farbami.Ten etap możemy zrobić także już po przyklejeniu motywu na butelkę. W tym wypadku cieniowanie butelki nastąpiło wcześniej na całej butelce, bez względu na miejsce przyklejenia motywu.

Etap IV: W czasie schnięcia farb wycinamy motyw z serwetki lub z papieru.

Etap V: Pomalowanie butelki klejem do decoupage.

Etap VI: Przyklejenie serwetki. Etap V i VI można robić równocześnie, tj. przykładając serwetkę do suchej butelki i jednocześnie nanosząc klej na serwetkę od jej środka ku brzegom. Przyklejoną serwetkę należy wygładzić delikatnie gąbeczką lub palcami. Należy jednak uważać gdyż nasączona klejem serwetka jest bardzo łatwo poddatna na uszkodzenie.

Etap VII: Zaraz po przyklejeniu serwetki należy jeszcze raz pomalować ją klejem, uważając na jej delikatną strukturę.

Etap VIII: Po dokładnym wyschnięciu malujemy butelkę lakierem bezbarwnym akrylowym, w celu jej zabezpieczenia. Zwykle malujemy 5-6 warstw lakieru w przypadku serwetki, w przypadku grubszego papieru więcej. Należy uzyskać stopienie się motywu z tłem dekorowanego przedmiotu.

poniedziałek, 15 października 2007, magicznaoctava

Komentarze
2011/06/11 15:36:39
Bardzo fajny opis.
-
Gość: Iwon, ayn211.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/07/04 16:30:01
zrozumiały i czytelny nawet dla laika super! To moje początki z decoupage

-
Gość: , dzicore-do-mgsystem-net.aster.pl
2011/09/27 19:57:59
Bardzo ciekawe
-
Gość: , user-46-112-151-154.play-internet.pl
2011/10/28 15:42:20
Bardzo pomocne i zrozumiałe

napisz do asket

Linki Sponsorowane

Zobacz progam w TV o mnie/Watch TV about me

Przyłącz się na PINTEREST
Follow Me on Pinterest

STĄD PRZYCHODZICIE:

kula
strona Asket

Linki Sponsorowane