pi徠ek, 31 marca 2017

Za nami ju 鈍i徠eczny kurs z technik decoupage z sospeso.

Chicia豉m Wam dzisiaj pokaza jajo, kt鏎e wykona豉m podczas tego kursu, ale na razie na etapie samego decoupage klasycznego, bo wysz這 fajnie. Jajo jest naprawd du膨 dekoracj.

jajo strokrotkowe wielkanocne du瞠

Do jaja dopasowa豉m motyw ze stokrotkami, kt鏎y znajduje si w papierach z kolekcji ASKET ED, a mianowicie ten:

decoupage papier ze stokrotkami

Papier zosta odpowiednio zmodyfikowany, aby mo積a by這 wykona do niego technik sospeso, kt鏎 poka輳 w nast瘼nym po軼ie.

jajo strokrotkowe wielkanocne du瞠

Na razie jajo tylko w decoupage... c.d.njajo wielkanocne efektowna dekoracja sto逝 wielkanocnego

Poni瞠j nowa praca Basi ze Szko造 Decoupage z innego warsztatu tego rodzaju cieniowaniem :

cieniowania w decoupage

Na tym kursie b璠ziemy wykonywa podobn prac troch mniejsz i jeszcze jedn prac z dam. Tutaj jest opis szczeg馧owy kursu malarskiego

Pozdrawiam serdecznie i 篡cz mi貫go weekendu.

sobota, 25 marca 2017

Poni瞠j lampy wykonane z butelek na warsztatach i w Art Szkole Asket. Poni瞠j podaj tak瞠 papiery z kt鏎ych zosta造 zrobione (o ile papier by z Asket Collection)

Z dzikimi r騜ami i widokiem:

Lampa z butelki klasyczny decoupage

decoupage papier dzikie r騜e

Lampa z butelki klasyczny decoupage

Kliknij poni瞠j fotk, aby powi瘯szy:Lampa decoupage wykonana u Asket

Z kwitn帷 wi郾i i widokiem:Lampa decoupage wykonana u Asket

widoki - papier do decoupage

Teraz dwie lampy w po陰czeniu z dw鏂h papier闚:

Lampa decoupage wykonana u Asket

herbaciane r騜e papier do decoupage

herbaciane r騜e papier do decoupage

Lampa decoupage wykonana u Asket

Lampa decoupage wykonana u Asket

herbaciane r騜e papier do decoupageLampa decoupage wykonana u AsketLampa decoupage wykonana u Asket

R騜e z fio趾ami w stylu vintage:Lampa decoupage wykonana u Asket

herbaciane r騜e papier do decoupageW po陰czeniu z dam: 

papier do dekoracji - poczt闚ki z damami

Lampa decoupage wykonana u Asket

Lampa decoupage wykonana u Asket

klasyczny papier do robienia dekupa簑Lampa decoupage wykonana u AsketLampa decoupage wykonana u Asket

klasyczny papier do robienia dekupa簑Lampa decoupage wykonana u Asket

klasyczny papier decoupage

klasyczny papier decoupageLampa decoupage wykonana u AsketLampa decoupage wykonana u Asketklasyczny papier decoupageLampa decoupage wykonana u Asketklasyczny papier decoupage damy owale camea

pi徠ek, 24 marca 2017

Obieca豉m Wam, 瞠 poka輳 nowe wydmuszki z ostatniego roku, kt鏎ych jeszcze nie widzieli軼ie i oto one poni瞠j. Ko鎍z tak瞠 15 wydmuszek, kt鏎e zrobi豉m ju w tym roku, g堯wnie z nowymi wzorami 2017. Dzisiaj po warsztatach wyka鎍za豉m je. Jeszcze tylko przyklej ko鎍闚ki, troch lakieru i relief闚 :)

pisanka wielkanocna hand made

Poka輳 tak瞠 z jakiego oto papieru zosta造 zrobione: To akurat bardzo wiktoria雟kie koszyczki z kwiatami

WIELKANOCNE WZORY do decoupage

pisanka wielkanocna z koszyczkiem kwiatk闚

wydmuszka- ozdoba wielkanocna wiktoria雟kie

WIELKANOCNE WZORY do decoupage



g瘰ia wydmuszka ozdoba wielkanocna

g瘰ia wydmuszka ozdoba wielkanocna

motywy wielkanoc do jajek

Z tego samego papieru co poprzednia wydmuszka W040:

motywy wielkanoc do jajek

birds ptaszki dekupa paper

I jeszcze jedna z papieru W040:

wydmuszki g瘰ie

gniazdka i go陰b - papier do decoupage

niebieskie jajka w gniazdku jajko

jajka decoupage

i ostatnia z tej serii wydmuszek z niezapominajkami, wykorzysta豉m do niej dwa papiery:

niezapominajki motywy do jajek

WIELKANOCNE WZORY do decoupage

i ten:

WIELKANOCNE WZORY do decoupage

niezapominajki motywy do jajek

niezapominajki motywy do jajek

Pozdrawiam serdecznie

Asket



czwartek, 23 marca 2017

Jajeczny Kurs 鈍i徠eczny, ju ostatni w weekend przed 鈍i皻ami. Ma豉 zajawka co niedawno robili鄉y:Jajeczne warsztaty 鈍i徠eczne u Asket

Poni瞠j jajka bombonierki na cukierki zrobione na poprzednich warsztatach. Podobne mo瞠my zrobi w豉郾ie w sobot jako jedno z trzech jajek.

Kursy i warsztaty zdobienia jajek WarszawaKursy i warsztaty zdobienia jajek WarszawaKursy i warsztaty zdobienia jajek Warszawa

jajo dekoracja wielkanocna

zawieszka sospeso - decoupage

Uda這 mi si obrobi kolejne zdj璚ia z wielkanocnymi wydmuszkami, kt鏎e zrobi豉m jeszcze w zesz造m roku. Po niekt鏎ych pozosta造 tylko ju zdj璚ia jak po tej poni瞠j. W nast瘼nym po軼ie jutro wi璚ej fotek wydmuszek, a w nast瘼nych ca趾iem nowe lampy z butelek, pisanka wielkanocna r瘯odzie這

pisanka r瘯odzie這Na ubieg造ch niedzielnych warsztatach naprodukowa豉m kolejn porcj 15 wydmuszek z nowymi wzorami, kt鏎e teraz wyka鎍zam i jak zrobi fotki to poka輳. W tym roku postawi豉m na crackle dwusk豉dnikowe i widoczki z nowych papier闚. 

jajka ozdoby

Tydzie goni tydzie. Jeszcze nie och這n窸am po ostatnim weekendzie jajecznym, a ju kolejny koniec tygodnia. Naprawd k豉d si spa jak zwykle po drugiej w nocy, rano obiecuj sobie, 瞠 dzisiaj znowu napisz co na blogu. Potem warsztaty, ca造 dzie schodzi i wieczorem siadam przed kominkiem i jestem strasznie zm璚zona... i tak dzie za dniem. Naprawd nie wiem, jak to si dzia這, 瞠 kiedy mia豉m tyle energii aby siedzie przed kompem z 8 godzin dziennie. Lata lec...

Pozdrawiam Was serdecznie

Asket

鈔oda, 15 marca 2017

W zesz造m roku zdo豉豉m zrobi do嗆 du穎 pisanek, kt鏎ych nie zd捫y豉m jeszcze pokaza na moim blogu. Poni瞠j zdj徠ko w trakcie ozdabiania. Postanowi豉m wtedy, 瞠 ka盥a z pisanek, kt鏎e zrobi b璠zie inna.

wydmuszki w pracowni decoupage

Oto cztery kolejne pisanki, a raczej wydmuszki g瘰ie z transferem z papier闚 z mojej kolekcji, poni瞠j poka輳, z kt鏎ych to papier闚 zosta造 zrobione.

To pisanka g瘰ia z efektem malowanek, czyli tzw. decorative painting. Tego rodzaju wydmuszki s najtrudniejesze i najbardziej pracoch這nne, bo opr鏂z motyw闚 - tutaj fio趾闚 - wszystko pozosta貫 zosta這 domalowane.

kliknij, aby zobaczy du瞠 zdj璚ie:

wydmuszka pisanka

Ta natomiast ma reliefy oraz owalny wianek z krokus闚, w rzeczywisto軼i 豉dniej si prezentuje

kliknij, aby zobaczy du瞠 zdj璚ie:

wydmuszka pisanka g瘰ia r璚znie ozdobiona

Ta ma reliefy i domalowania, a motyw to tylko ma造 wianek z konwalii.

kliknij, aby zobaczy du瞠 zdj璚ie:

wydmuszka pisanka wianek z konwalii

Ostatnia z z serii wiosennych kwiat闚 najbardziej si wszystkim podoba, mo瞠 ze wzgl璠u na postarzone reliefy.

kliknij, aby zobaczy du瞠 zdj璚ie:

niezapominajki na jajku

Poni瞠j papiery, kt鏎ych u篡豉m do wykonania tych pisanek, mo積a u篡wa go zar闚no do decoupage jak i transfer闚 prawostronnych. Wydmuszka z fio趾ami W 064, wydmuszka z konwaliami W 055, wydmuszka z niezapominajkami W 038, wydmuszka z krokusowym wiankiem W052. Papiery mo積a kupi u mnie w pracowni bezpo鈔ednio podczas warsztat闚, umawiaj帷 si telefonicznie na zakupy

decoupage papier motywy wielkanocne

decoupage papier motywy wielkanocnedecoupage papier motywy wielkanocnedecoupage papier motywy wielkanocne



wtorek, 14 marca 2017

W najbli窺z niedziel 19 marca odb璠zie si warsztat na kt鏎ym ozdobimy 4 wydmuszki g瘰ie r騜nymi technikami oraz nauczymy si wykonywa transfer na ob陰 powierzchni. To wydmuszka, kt鏎 zrobi豉m ju jaki czas temu z magnoli i reliefem

Kliknij na obrazek aby powi瘯szy:

Wielkanoc, pisanki hand made r瘯odzie這

Poni瞠j przedstawiam kilka nowych wydmuszek z technik transferu, kt鏎e zrobi豉m jaki czas temu:

Z rumiankami, z koszyczkami mak闚, z magnoli oraz z bzem.

Wydmuszka z rumiankami r瘯odzie這

Jutro poka輳 jeszcze inne pisanki, kt鏎e wykona豉m w tej serii :) serdecznie zapraszam :)

pisanki hand made r瘯odzie這

kurs decoupage jak zrobi jajka

kurs decoupage jak zrobi jajka technika serwetkowa

kursy decouapge warszawa bia這喚ka. najlepsze s transfery na jajach

kursy hobbystyczne szkolenia decoupage i ozdoby wielkanocne

technika serwetkowa decoupage i transfery na jajkach

motywy do decoupage na jajkach magnolie wiosenne

Kliknij na obrazek aby powi瘯szy:

szkolenia ozdoby wielkanocne i na gwiazdk

r璚znie wykonane reliefy pisanki

Motywy, kt鏎ych u篡豉m na powy窺zych pisankach pochodz z moich papier闚 Asket Collection W, kt鏎e mo積a zam闚i przez internet e-mailem.

Kliknij na obrazek aby powi瘯szy:

jajka hand made - r瘯odzie這 r璚znie wykonane wyduszki

poniedzia貫k, 13 marca 2017

Malowanie efektu marmuru nie jest bardzo trudne. Wiele z os鏏, kt鏎e nie przepadaj za samym marmurem twierdz, 瞠 sama technika malowania jest fajna i daje wiele mo磧iwo軼i. W dodatku to po prostu dobra zabawa i nie musimy marmuru traktowa bardzo serio, cho熲y na tych bombonierach poni瞠j, kt鏎e mog造by by nazwane "urnami" ;)

Czasami bawi帷 si imitacjami, nie maj帷 np. pomys逝 na stary stolik lub 軼ian mo瞠my na niej namalowa marmur. My郵, 瞠 w mojej nowej 豉zience opr鏂z zainstalowanych ju kafelk闚 mam jeszcze pomys, aby w niekt鏎ych miejscach na 軼ianie namalowa marmur.

wazon z imitacj marmuru

Malowanie marmuru ma swoj d逝g tradycj, bowiem nie tylko w naszych czasach lubimy wykonywa imitacje.

wazon z imitacj marmuru warsztaty u Asket

Imitacje np. marmurowych portali lub kolumn by造 cz瘰to wykonywane w domach i pa豉cach, gdy w豉軼iciele nie mogli sobie pozwoli na kolumny z prawdziwego kamienia, lub warunki techniczne na to nie pozwala造.

Art Szko豉 Asket Szko豉 Decoupage

Art Szko豉 Asket Szko豉 Decoupage

Cz瘰to w starych ko軼io豉ch tak瞠 mo積a znale潭 nawet ca貫 o速arze malowane "na marmur", jednak dobrze wykonana praca artysty powoduje, 瞠 nie zdajemy sobie sprawy, 瞠 dekoracja jest z drewna i tylko dobrze imituje powierzchni kamienn...

warsztaty dekoracyjnego malowania - Szko豉 Decoupage

warsztaty dekoracyjnego malowania - Szko豉 Decoupage

Poni瞠j i powy瞠j kilka prac uczni闚 z warsztat闚 Art Szko造 Asket z malowania efektu marmuru w po陰czeniu z decoupage.

warsztaty dekoracyjnego malowania - Szko豉 Decoupagewarsztaty dekoracyjnego malowania - Szko豉 Decoupage

Zapraszam serdecznie i pozdrawiam na nowy tydzie

Asket

pi徠ek, 10 marca 2017

Szybko posz這 z rozwi您aniem zagadki, bo Aga bezb喚dnie rozszyfrowa豉 kt鏎y manekin i dlaczego nie pasuje do pozosta造ch. Gratulacje za spostrzegawczo嗆!!! Pozdrawiam i podaj mi prosz na maila sw鎩 adres do wysy趾i papier.

Cyt:

"Oczywi軼ie nie pasuje tu zielony manekin nr 3 licz帷 od lewej, bo jest to praca wykonana wcze郾iej i jej zdj璚ia by造 ju pokazywane na Twoim blogu.
Ciesz si , 瞠 wr鏂i豉 po d逝giej nieobecno軼i w necie, mam nadziej, 瞠 nied逝go trafi do Twojej nowej pracowni (przecie idzie Wielkanoc...).
Pozdrowienia. Aga.
M鎩 e-mail : agnieszka.madziala@wp.pl

napisa: Go嗆: Aga, *.skierniewice.vectranet.pl 

Tutaj jest relacja z manekinem 鈔odkowym, kt鏎y ju by wcze郾iej pokazywany

manekiny z pracowni Asket

Natomiast na manekiny powy窺ze musicie troch poczeka, bo mam w kolejce jeszcze wiele innych ciekawych dekoracji.

A poni瞠j fajne 鈍ieczniki, kt鏎e wykonywa造 dziewczyny w Art Szkole Asket na warsztatach z past strukturaln i transferami. Bardzo 豉dnie si prezentuj, gdy si je zapali:
decoupage 鈍ieczniki z past strukturaln i transfery

I znowu mamy motyw ze stokrotkami(rumiankami), kt鏎y jest ostatnio jednym z ulubionych motyw闚 moich kursantek :)

Kliknij poni瞠j, aby powi瘯szy fotk:

decoupage 鈍ieczniki jak zrobi

Drugi 鈍iecznik to ma貫 motywy z kolekcji Asket Collection W 

Pozdrawiam i 篡cz Wam kreatywnego weekendu

Asket

鈔oda, 08 marca 2017

Jak du穎 mam zaleg造ch zdj耩 do wstawienia na bloga zorientowa豉m si dopiero niedawno, kiedy zacz窸am porz康kowa zdj璚ia na Ipadzie i kompie.

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asket

W zesz造m roku przez sprawy zwi您ane z nowym domem i przeprowadzk niewiele mia豉m czasu na wstawianie zdj耩 i pilnowanie bloga, przez to go niestety zapu軼i豉m. Wiele w naszym 篡ciu zdarza si rzeczy, kt鏎e s bardziej wa積e od post闚 na blogu. Wida to raz po raz buszuj帷 w sieci po blogach rozpocz皻ych, i porzucanych po jakim czasie. Przyznaj, 瞠 przez ten czas zdj璚ia prac powstaj帷ych w mojej pracowni robi豉m, bo mam ju t wsp馧czesn przypad這嗆, 瞠 chc zachowa fajne i pi瘯ne rzeczy, aby podzieli si potem z innymi. Przez wiele lat mia豉m w mojej pracowni wiele utalentowanych i zdolnych uczni闚, ale ostatnio same zdolne osoby trafiaj do mnie i to mnie niezmiernie cieszy, 瞠 rozwijaj swoje talenty.

Chcia豉m dzisiaj pokaza manekiny zrobione w zesz造m roku przez moje przemi貫 dziewczyny.

Uczennice Art Szko造 Asket

Ten manekin od pocz徠ku mia mie pi瘯n koronkow bluzk ze stoj帷ym ko軟ierzykiem...

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asket

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asket

Wszystkie manekiny zosta造 wykonane w technice decoupage klasycznego. Nie wykonujemy manekin闚 z serwetek, bo dekoracja, kt鏎 robimy ma by wyj徠kowa i niepowtarzalna.

Nasze prace to ho責 dla sztuki prawdziwego decoupage, dlatego warsztaty trwaj 3 dni, wiele godzin po鈍i璚a si na przygotowanie kompozycji i wycinanie. Nie chodzi o to, 瞠by prac zrobi jak najszybciej, ale jak najpi瘯niej.

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asket

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asket

Ten manekin mia mie od pocz徠ku fartuszek kelnerki/pokoj闚ki i ma wszystko czego by這 potrzeba:manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asketnawet 造瞠czk uda這 si zrobi :)manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole Asket

Ten mia mie od pocz徠ku bia這 czarn kolorystyk i owocow nut.... mniaaam

kursy decoupage bia這喚Ka warszawa warsztaty artystyczne

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole AsketMia造鄉y du穎 zabawy i 鄉iechu przy ich ozdabianiu, a raczej dziewczyny ozdabia造, ja tylko cicho podgl康a豉m i cieszy豉m si, 瞠 mam takie zdolne panie :)

Kliknij na zdj璚ie poni瞠j aby powi瘯szy:manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole AsketPozdrawiam gor帷o dziewczyny, kt鏎e robi造 manekiny. tutaj ju w prawie pustej pracowni na Pu豉wskiej.

manekin wykonany na warsztacie w Art Szkole AsketBardzo za Wami t瘰kni i mam nadziej, 瞠 latem si zobaczymy :)

UWAGA ZAGADKA!

A to nie wszystkie manekiny, kt鏎e mam Wam do pokazania. Poni瞠j pokazuje zdj璚ie zupe軟ie nowych manekin闚, kt鏎e ju nied逝go poka輳, jednak

mannequins decoupage

Jeden z manekin闚 nie pasuje do ca貫j grupy, kt鏎y licz帷 od lewej i dlaczego?

Pierwsza osoba, kt鏎a odgadnie zagadk i wpisze si pod tym postem podaj帷 sw鎩 e-mail, otrzyma ode mnie 10 wybranych przeze mnie papier闚 gratis z przesy趾. jedak nie wpisuj帷 swojego maila nie b璠 odpowiedzi bra豉 pod uwag.

Pozdrawiam serdecznie

Asket

Tak jak obieca豉m Wam i sobie (瞠 b璠 teraz cz窷ciej zagl康a na bloga :)) dzisiaj przedstawiam temat kursu 26 marca: Decouapage i sospeso, b璠zie na kursie mo積a zrobi wielkie jajo ceramiczne (patrz poprzedni post) lub w豉郾ie wieszak-zawieszk z wiosennymi ptaszkami.

Moje zesz這roczne i utalentowane uczennice doskonale sobie poradzi造 z tematem decoupage 3d i Sospeso:

Art Szko豉 Asket - Marta podczas kursu

Wiosenne ptaszki z bratkami lub ze stokrotakami przynosz wiosn.

Art Szko豉 Asket - prace uczennic w trakcie warsztat闚

Art Szko豉 Asket - prace uczennic w trakcie warsztat闚

Zawieszki mo積a potraktowa jako ozdoby wiosenne lub jako wieszaki np do dzieci璚ego pokoju. W ka盥ym razie dziewczyny bawi造 si znakomicie podczas ozdabiania swoich zawieszek :)

Art Szko豉 Asket - prace uczennic w trakcie warsztat闚

Kliknij,aby zobaczy zdj璚ie:

Art Szko豉 Asket - prace uczennic w trakcie warsztat闚

serdecznie zapraszam i pozdrawiam

Asket

 
1 , 2
Archiwum

Tel: 508 262 632











napisz do asket




Linki Sponsorowane





Zobacz progam w TV o mnie/Watch TV about me



Przy陰cz si na PINTEREST
Follow Me on Pinterest







strona Asket





Linki Sponsorowane